اوراق مشاركت فروخته شده طرح های برق آبی مشمول سود 20 درصدی شد
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شركت توسعه منابع آب و نیروی ایران،معاون برنامه ریزی و نظارت این شركت گفت : تمامی اوراق مشاركت منتشره توسط شركت توسعه منابع آب و نیروی ایران كه هنوز سررسید نشده ؛ مشمول سود علی الحساب20 درصدی خواهد بود.

'محسن طرزطلب' ادامه داد: بنا به پیشنهاد شركت توسعه منابع آب و نیروی ایران و موافقت بانك مركزی جمهوری اسلامی ایران و بر اساس مصوبه جدید شورای پول و اعتبار از اواسط 15 بهمن امسال؛ سود اوراق مشاركت سررسید نشده سال های گذشته و سال جاری این شركت ، مشمول سود علی الحساب20 درصدی می شود.

** عرضه10 هزار میلیارد ریال اوراق مشاركت از اول اسفند

معاون برنامه ریزی و نظارت شركت توسعه منابع آب و نیروی ایران همچنین از دور جدید عرضه10 هزار میلیارد ریال اوراق مشاركت طرح های آبی و برق آبی كشور از اول اسفند سال جاری خبر داد و گفت: این اوراق مشاركت در شعب منتخب بانك های سپه و ملی ایران در سراسر كشور با سود علی الحساب سالانه 20 درصد ، به صورت بی نام ، قابل انتقال به غیر و معاف از مالیات عرضه می شود.

طرزطلب با اشاره به اینكه پرداخت سود علی الحساب این اوراق توسط دولت جمهوری اسلامی ایران تضمین شده،یادآور شد: سود علی الحساب این اوراق به صورت روزشمار و در مقاطع سه ماهه قابل دریافت بوده و پس از پایان عرضه، قابلیت معامله در بانك عامل را دارد.

وی در خاتمه اظهار داشت: بازخرید قبل از سررسید برای سال اول مشاركت، 18درصد و بیشتر از یكسال تا قبل از پایان دوره مشاركت ،سود 5/19 درصدی خواهد بود.

اقتصام**2021**





:: برچسب‌ها: ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: